Beyman Haarkliniek ® neemt u klacht of uw ontevredenheid serieus en zal hier altijd vertrouwelijk mee omgaan.
Een klacht is eigenlijk een vervelende zin voor het niet tevreden zijn met een resultaat of een dienstverlening.
We staan voor kwaliteit en veiligheid, uw klacht geeft ons ook de mogelijkheid om les te nemen uit uw klacht. Op deze manier kunnen we onze processen en beleid beter uitvoeren.
We zijn allemaal mensen, het kan zijn dat u misschien niet tevreden bent om welke onderdeel dan ook. We adviseren u om uw klacht eerst direct te bespreken met uw behandelaar. Graag kijken we met u samen naar een gepaste oplossing. Dit kunnen we alleen samen met u doen.
Vergeet ook niet onze veel gestelde vragen te lezen, soms staat het antwoord hier ook al bij. Als u toch een klacht wenst in te dienen dan kunt u deze voorleggen aan de klachten coördinator. Hij of zij helpt u bij het zoeken naar een oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces.
Omdat wij waarde hechten aan uw mening en ervaring hebben wij voor onze klachtenprocedure en de wettelijke benoeming WKkgz een externe, onafhankelijke commissie in armen genomen, die onafhankelijk uw klacht behandeld. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg van de geschillencommissie.
Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden.
U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar [email protected]. Mocht u meer informatie wensen, dan kunt u contact opnemen met ons kliniek. Stuurt u een e-mail naar [email protected]
Namens de bestuursleden en functionarissen van
Beyman Haarkliniek ®